lauantai 20. marraskuuta 2010

Muutama käsityö

Kolmas tuotantokausi Frendejä katsottu, ja samalla valmistui pari käsityötä. Harmaa huivi on ollut kesken ainakin vuoden. Tuo virkkausvaihe on nopea ja mukava, mutta hapsujen leikkaaminen on rasittavaa, mutta sainpahan senkin viimein tehtyä. Huivi on aika pieni, sellainen joka mahtuu takin alle. Lanka on jotain akryyliä tai vastaavaa. Mulla on samanmoinen huivi isompana violettina (ihan seitsemän veljestä langasta) ja nyt eräs ystävä pyysi isoa harmaata huivia (koska hän on hukannut valkoisen, jonka sai aikoinaan eräältä toiselta ystävältään). Sellaisen lupasin siis värkätä.



Toinen valmistunut työ on harmaa pipo koulukaverille. Samanlainen kuin mulla itselläni punaisena. Sisko tilasi samanlaisen violettina.



Lisäksi olen tehnyt pari pikkuliinaa lisää ja laitan niistä kuvan, kunhan saan tärkättyä ja laitettua ikkunaan.

Nämä mainitut tilaukset eivät sitten tarkota sitä, että ottaisin vastaan jotain tilaustöitä. :D Miehelle läksi just lapaset tekoon ja minun tahdillani joku töistä saattaa jäädä kesken odottamaan joulua 2011!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun ilahdutat minua viestilläsi. Pienikin merkintä tuo ison ilon.