tiistai 28. syyskuuta 2010

Voihan tulostus!

Tänään törmäsin ensimmäiseen asiaan, mitä meidän uusi iMac ei osaa tehdä. Se ei osaa tulostaa Canonin tulostimellamme kaksipuoleisesti. Vai Canonin tulostin ei osaa tulostaa kaksipuoleisesti, kun se on Macissa kiinni. Kohtuullisen ärsyttävä asia. Tulostin juuri 45 slideä kemian muistiinpanoja ja yleensä tulostan niitä kaksi aina sivulleen ja molemmin puolin, pysyy paperipinot siedettävämpinä ja ei mene niin paljoa paperia. Mutta nytpä se ei onnistunut. Canonin sivuilta löytyikin tieto, että kaksipuoleinen onnistuu vain PC:llä. Näinköhän joudun avaamaan aina läppärin tulostamista varten...

Unohtelen koko ajan asioita. Eilen erityisesti ei ollut minun päiväni. Ensinnäkin harmitti aamuvuoro töissä. Ihmettelin, miten olen sekoillut työvuorotoiveiden kanssa, kun teen mieluusti keskiviikkoisin aamua ja maanantaisin iltaa, niin ehdin kemian luennoille. Nyt se luento jäi siis väliin. Ja sitten huomasin töissä vielä, että olin sekoillut: minulla olisi ollut iltavuoro, aamuvuoro on ENSI VIIKON maanantaina. Just.

Ruokatunnin aikaan läksin kävelemään lounaspaikkaan päin ja onneksi jo rappusissa kaivelin kassia ja muistin, että en siirtänyt lompakoita repusta kassiin. Minulla ei siis ollut rahaa tai minkäänmoista korttia. Hiisi, piti sitten lainata rahaa työkaverilta, että sain ruokaa.

Mutta ei sen enempää nyt. Tulostukset on tulostettu. Menen jatkaan NMR:n parissa ja tutkimaan erilaisissa ympäristöissä olevia protoneja.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun ilahdutat minua viestilläsi. Pienikin merkintä tuo ison ilon.