perjantai 14. lokakuuta 2011

Kiirettä pukkaa

Minulla on tässä "ylimääräistä" aikaa, koska odotan autokyytiä remonttipaikalle. Muuten on ollut vähän kiirettä. Töitä ja koulua (keskiviikkona koko päivän ekskursio Forssan jäteasemalle, siitäkin olisi paljon kerrottavaa) ja sitten pikku projekti tuolla uudessa kodissa. Mies on huhkinut siellä joka päivä aamusta iltaan, minä silloin kun olen ehtinyt.

Kylpyhuone ja sauna on nyt purettu kokonaan. Minä en ole siis tehnyt siellä mitään. Eilen näin, kun oli laitettu jo ensimmäinen puu lattiaan. Siitä se rakentaminen alkaa.

Putkimiehet ovat olleet hankala ihmisryhmä. Yhden piti tulla, mutta ei sitten koskaan vastannut puheluihin tai viesteihin. Kertoisin tässä sen putkifirman nimenkin, mutta en tiedä sitä. Tuo eilinen kaveri vaikutti hyvältä tyypiltä.

K-raudassa on käyty aika moneen otteeseen. Niitä on kaksi ja ne menevät päässäni sekaisin. Eri kaupoissa tavarat ovat eri paikoissa. K-raudassa voi käydä päivässä jopa kolme kertaa. Helposti.

Minä olen maalannut seiniä alakerrassa: olohuoneessa ja vessassa. Purkanut puolipaneelin tapaista keittiössä. Sen rakentaja oli tajunnut jossain vähän ennen puolta väliä, että viiluista saadaan vaneria liimaamalla ne yhteen. Sellaista saattaa pystyä jopa ostamaan valmiina eikä niitä kaikkia viiluja tarvitse yksi kerrallaan naulata/niitata ensin toisiinsa ja sitten seinään kiinni. Oli vähän helpompi irroittaa ne loppuosan kolme naulaa kuin alkuosan miljardi naulantapaista.

Olen ostanut myös tärkeitä asioita. Kuten pussillisen Queen of the night -asioita. No, mikä nyt on tärkeää kenenkin mielestä. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun ilahdutat minua viestilläsi. Pienikin merkintä tuo ison ilon.