maanantai 3. lokakuuta 2011

Blogitunnustus


Zirkonella ilahdutti minua blogitunnustuksella. Kiitos paljon! Tällaiset pikkuasiat aina ilahduttavat päivää!

Tunnustuksen saaneen pitää;

1. Kiittää tunnustuksen antajaa.
2. Antaa tunnustus kahdeksalle bloggaajalle
3. Ilmoittaa näille kahdeksalle tunnustuksesta.
4. Kertoa kahdeksan satunnaista asiaa itsestään.

En taida tuntea kahdeksaa bloggaajaa, mutta pistän toki satunnaisgeneraattorin päälle:

1. Olen asunut sekä maalla lehmien naapurina että Länsi-Euroopan suurimmassa kaupungissa.
2. Pidän todella paljon tummasta suklaasta, etenkin chilillä maustettuna.
3. Lomailin Arles-nimisessä kaupungissa Ranskassa, koska Vincent van Gogh maalasi siellä.
4. Isäni on syntyisin Keski-Suomesta ja äitini Etelä-Savosta.
5. Minulla on yksi sisko, maailman paras.
6. Kilpikonnat ja kissat ovat suosikkieläimiäni.
7. Harrastan palstaviljelyä.
8. Olen tänään saanut avaimet ensimmäiseen omaan asuntoon (no, yhteinen miehen kanssa).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun ilahdutat minua viestilläsi. Pienikin merkintä tuo ison ilon.