sunnuntai 8. huhtikuuta 2012

Pupu

Äiti tuo minulle aina lainaan Novita-lehden, josta katselen kaikkia kivoja juttuja, joita olisi kiva tehdä. Ne ovat kuitenkin aina liian isoja neuleita minun käsilleni: eivät valmistuisi koskaan. Mutta tällaisen pupun värkkäsin. Se on siis virkattu.


Minua naurattaa se, miten erinäköinen pupuni on verrattuna ohjeen pupuun. Kuva on Novitan sivuilta. Tällaisessa pupussa eroavaisuudet ovat lähinnä liikuttavia (jos kuvittelee tuon ylemmän pupun olevan esimerkiksi lapsen tekemä), mutta miettikääpä tällaisia eroja villatakissa.

1 kommentti:

  1. Tosi symppis pupunen :D Juurikin tuosta syystä mä en kudo enkä virkkaa kun tulos on mulla ainakin ihan jotain muuta kuin mitä mallikuvassa..

    VastaaPoista

Kiitos, kun ilahdutat minua viestilläsi. Pienikin merkintä tuo ison ilon.