torstai 12. toukokuuta 2011

Minä voitin!

Danilan blogissa oli jokin aika sitten arvonta, johon osallistuin ja nyt olen ollut onnettaren suosikkina! Voi miten kiva! Voittaminen on aina kivaa, mutta kovin harvoin sitä voittaa. Kerran voitin Ilosaarirock-kirjan, sellaisen ohuen, pehmeäkantisen. Paras juttu ehkä ikinä on ollut sellainen isokokoinen kovakantinen Minä, Aku Ankka -kirja (vai olisiko ollut Minä, Roope-setä...). En muista yhtään, mistä sen voitin, olin kuitenkin noin 16v.

Mutta kerran en halunnut voittaa. Menimme ystäväni kanssa seurakunnan järjestämille kymppisynttäreille liikuntatalolle. Sinne oli siis kutsuttu kaikki ko. vuonna kymmenen vuotta täyttäneet/täyttävät. Minulla oli kaikki kivat farkut likaisena ja minun piti laittaa kirkkaanpunaiset housut jalkaan. Ehkä äiti ei päästänyt minua miihahousuissa. Vettä satoi kaatamalla ja menimme bussilla. Kumpikaan meistä ei tiennyt, missä liikuntatalo tarkalleen oli ja jäimme vähän liian aikaisin bussista pois. Kysyimme neuvoa R-kioskilta ja juoksimme muutaman sata metriä eksyksissä sateessa. Minulla ei ollut paitsi nolot punaiset housut, vaan nolot, märät, punaiset housut. En muista mitä ohjelmaa siellä oli (paitsi että sai palan täytekakkua), mutta lopussa arvottiin kaikkien kesken jotain. Muistan, että päässäni takoi koko ajan, että "toivottavasti en voita", kun edessä lueteltiin voittonumeroita. Etten vaan olisi joutunut noloissa housuissani hakemaan palkintoa. En voittanut.

Nykyään pitäisin niitä punaisia housuja hienoina!

3 kommenttia:

  1. Ja minä en tunnusta mitään :)

    VastaaPoista
  2. Täällä oli pari kommenttia, mutta ovat kadonneet. Bloggerissa oli jotain häikkää, oisko silloin hävinneet.

    VastaaPoista

Kiitos, kun ilahdutat minua viestilläsi. Pienikin merkintä tuo ison ilon.