perjantai 9. marraskuuta 2012

Elämä on...

Minä en kauheasti seuraa urheilua. Nuorena tyttönä asuin kimpassa kaverin kanssa ja meille tuli jokin telkkarilehti (Katso?) ja minä vedin mustalla tinnerillä peittoon telkkariohjelmalistasta kaikki urheiluohjelmat. Kaverin poikaystävä arvosti elettä kovasti.

No, toisinaan katson jotain mielestäni merkittäviä tapahtumia: olympialaisia, jääkiekon MM-kisoja ja niin edelleen. Nyt tulevana viikonloppuna tarjolla olisi nyrkkeilyä: Nordic Fight Night ja Heleniuksen ottelu. Sen katsoisin mielelläni. Meillä ei ole minkäänlaisia maksukanavia tällä hetkellä (miehenikin tuntuu enemmän harrastavan urheilua kuin katsovan sitä).

Mutta netistähän niitä näkee. Kyllä! Viaplay esittää ottelun Suomessa yksinoikeudella. Ainoa vaihtoehto on ostaa kaikki illan yhdeksän ottelua hintaan 19,90 euroa. Ei siinä mitään, että maksaa. Kyllä minä olen valmis maksamaan asioista, joita haluan, mutta minun kipurajani menisi tässä tapauksessa noin vitosessa. Paikan päälle saisin lipun 49 eurolla.

Pitäkää tunkkinne, kaivan ottelun sitten jälkikäteen ilmaiseksi katsottavaksi, jos vielä jaksan innostua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun ilahdutat minua viestilläsi. Pienikin merkintä tuo ison ilon.